ח"כ אלי כהן: "הצעד האמיץ של סילמן מביא את הממשלה אל סופה"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ אלי כהן: "הצעד האמיץ של סילמן מביא את הממשלה אל סופה"

    ח"כ אלי כהן ב"מהדורת הבוקר": "הצעד האמיץ של עידית סילמן מביא את הממשלה אל סופה. יש שיחות עם עוד ח"כים. אם אילת שקד רוצה להגיע לליכוד שתגיע ותתמודד. הבא בתור שיחזור הביתה לימין יקנה את עולמו"

    צילום: יח"צ
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר, ח"כ אלי כהן (הליכוד) מתייחס לגינוי שפרסמה השרה איילת שקד לדבריו של ח"כ איימן עודה: "זו אותה שקד שהיא שרה בממשלה ששולחת את ג'יידא רינאווי זועבי שתומכת בבי. די. אס – לייצג את ישראל, אותה שקד שיושבת עם לסקי שתומכת בתשלום משכורות למחבלים בכלא ואותה שקד יושבת עם רע"מ תומכי הטרור. מה אנחנו מצפים מהם? זו ממשלת השמאל הרדיקלית ביותר", אומר כהן לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר.

    לדבריו "היינו מצפים לשמוע את קולם גם כשמנסים לפגוע בזהות היהודית. יש דבר אחד שמייחד את המדינה שלנו – שהיא יהודית בנוסף להיותה מדינה דמוקרטית. 73 נשמרת הכשרות במוסדות הלאומיים".

    עוד אמר כהן: "ברור שהם מנהלים מגעים עם הרשימה המשותפת לקבל 'רשת ביטחון', אבל הם גם יאכלו את הדגים המסריחים וגם יגורשו מהעיר. הממשלה הזו לא תחזיק מעמד. הצעד האמיץ של סילמן מביא את הממשלה הזו אל סופה".

    הוא טען כי "יש שיחות עם מספר חברי כנסת שמבינים שהממשלה הזו נולדה בחטא ומה שאיחד אותה זו השנאה. אני מאמין שעד שנחזור מהפגרה, או מעט לאחר מכן – נצליח להגיע לסיכום או להקמת ממשלת ימין בראשות נתניהו או לבחירות – שזה סיכוי גבוה יותר".

    הוא נשאל האם יקבלו את שקד לליכוד: "מי שרוצה להגיע לליכוד שיגיע ויתמודד. שקד הייתה אדריכלית הממשלה הזו ועושה הכל לשמר אותה. הבא בתור שיחזור הביתה לימין יקנה את עולמו, אבל כל מי שהיה חלק מהממשלה הזו יישא על גבו כתם. סילמן הצילה את ישראל מהממשלה הגרועה ביותר בתולדותיה".



    0 תגובות